سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آن که خواهى نیستى بارى بدان ننگر که کیستى . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----39416---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----9-----
بهار سبز

 

نویسنده: بهاره
دوشنبه 87/10/23 ساعت 6:26 عصر

«به برادران و خواهران فلسطینیم می گویم: صبر کنید! صبر کنید! چرا که پیروزی نزدیک است.»
این جمله را نه یک دختر لبنانی که همه زنان و مردان آزاده ی مسلمان از قلبشان فریاد می زنند و کوچکترین شبهه ای در آن ندارند.
من هم یکی از آنها.

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • لَباب
    بهار نیامد، باران آمد
    تو....بهار
    تا راحت شوم!
    به برادران و خواهران فلسطینی
    باز جمعه...
    از سرمای زمستان تا حرارت غزه
    سبز باشید

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •